.harus fikirkan poket masa depan.

Friday, August 5

sifir!

tadi ajar adik buat soalan math
1 soalan je pon
tapi memang sedikit terkejut sbb adik saya ade masalah dgn sifir
padahal die nak amik pmr tahun ni
sbr jelah

tapi aku tahu bukan boleh salahkan die seratus peratus
semua orang ade kelebihan dan kekurangan kan
i hope she got her own good speciality

suddenly aku terigt time aku darjah 3
igt lagi cikgu math aku akan pastikan setiap anak murid die bace sifir kat depan kelas
kalau salah or x dpt hafal die rotan kat tpk tgn gune pembaris 1 meter tu
kalau zmn budak2 skrg ni dah lapor kat tv3 kalau kene cmtu

dah disebabkan x nak kene rotan lah kitorang dpt hafal sifir baik punye
atleast setakat sifir 12 tu boleh blah lagi lah kan
terima kasih cikgu...kalau x kerana cikgu-cikgu semua saya x kan berada disini skrg
*memandang ke hdpn*

haish..hardly searching video on youtube ''SITI SIFIR'' but cant find it
i used to sing along with siti sifir when she read the sifir during the show and i miss it a lot!


angah along achik


like it or leave it ♥

No comments: