.harus fikirkan poket masa depan.

Sunday, July 3

masum upm

erk..alhamdulillah..kenyang sudah
baru boleh update

masum fasa dua bermula dari 24-30 jun
untuk fasa dua kali ni ade enam game sahaja
softball, catur, basketball, archery, tennis dan karate-do

1st game utm vs uitm
kami kalah dalam memungut mata
fielding dah ok tapi time batting x berapa ok
aku jadi bench warmer je time ni 

2nd game utm vs um
juga naseb x menyebelahi kami
kalau ade runner smpi 3rd base pon.
mesti time tu dah two down
bile strike out or fly ball
semua hbs disitu
time ni aku jadi batter je..x men untuk fielding

so far team kali ni is better than last year
bukan team last year x bagus
tapi kali ni input dan output nye ade sedikit pertambah baikan nye pon

ape ape pon mesti cuba lagi untuk masum depan walaupun aku dah ade niat untuk quit
bukan ape..just penat~~
niat ni aku dah pasang before pegi masum lagi
time traing tiap minggu tu lagi
if aku x dpt main lagi untuk masum tahun ni
masum depan maybe aku dah malas nak join
tapi skrg dah 50-50 ma..

tengok jelah nnti

eh ape ni dah jadi entry luahan perasaan
padahal nak cite pasal masum kn
ok next post gmbr sahaja!

teaser ckit~


1st game 
bersih suci dan murni mcm pbsm


2nd game
kotor kotor dan mengotorkan


like it or leave it ♥

No comments: