.harus fikirkan poket masa depan.

Monday, July 25

great weekends 2

assalamualaikum ahmad albab!

hai~2nd day di kl
tujuan utama untuk hari tu adalah nak wat suprise advance birthday suprise
kenapa advance?sebab wat 3 minggu awal taw~
kikiki

plan sbnr nak pegi mcm-mcm tempat
tapi atas sebab-sebab tertentu
akhirnya tempat yang dipilih ialah time square
suke suke sbb boleh sopink

sepatutnya jumpe dekat ts kol 11 pg
tapi nak dekat kol 2 baru aku smpi
sian advance birthday girl (ABG) moyok
lapar agaknye

lepas makan semua
kelam kabut ckit sbb x tau nak wat suprise kat ne
last last kitorg men bowling
dah nak hbs tu baru lah wat suprise kat ABG
hambik kau..leleh kat situ gok!

enjoy gmbr lagi~


fyra,ros, ABG , aku


time makan and 
 mohammad cosmo tolong bg kek kat ABG


tiah pon ade..thanxx sbb memeriahkan suasana bersama aku n rakan-rakan
tiah beli beg baru tu!
tapi sori sbb x dpt tmn tiah sopink sbb men bowling lak pastu


bowling time


heh!seronok untuk kali kedua
bile pegi ts balik je mesti sakit kaki
penat pusing-pusing dalam tu

happy advance birthday AZUREEN!
jgn lupe ko tu tua dari aku 10 hari
ha ha ha


yang paling suke sbb dpt beg baru
walaupun x secantik beg baru tiah
tapi suke sbb simple
kalau lah beg kat kedai tiah tu x de bunga2
memg aku dah beli lah!


like it or leave it ♥

No comments: