.harus fikirkan poket masa depan.

Monday, July 25

great weekends 1

assalamualaikum
seperti yang digembar gembur kan oleh pihak media diri sendiri
jumaat lepas telah berlangsung reunion cekodok gedik yang bertempat di seoul garden one utama
tetapi sedihnya bioh x dpt hadirkan diri

disebabkan rye and nab dah update blog diorg
aku just nak share gmbr-gmbr ini


teruja gila sebab bnyk fav food disini
seafood n beef!


couple 1
(rye = mak yang grg)
(waniey = papa yang cool)


couple 2
(tiah = anak yang rajin memasak)
(nab = anak yang mkn ckit)


there's a lot of food and pose from us


admit : aku makan paling bnyk
pinggan mangkuk penuh menjadi licin


4 from 5


thank u nab sbb gune JPA blnje kitorg
thank u seoul garden sbb bg peluang kitorg merasa mknn sesedap ini

kami spend time almost 4 hours there
perut bulat bagai bebola daging


dah kenyang harus igt beribadat
dari new wing kami gerak ke old wing
disbbkan aku n tiah musafir n dah jamak tak kot takdim
so anak selangor n kl je smyg

xigt ape motif ic n lesen dikeluarkan


kaseh syg yg dilempiaskan kat pipi aku
malu aii


disebabkan mase yang x berapa panjg
kami lepak dekat OU smpi malam
tapi just karok n menyesatkan diri


thanks a lot perempuan gedik semua
aku seronok gilak uknow!

next reunion mcm mane plak eh
harap cukup 5
love u cekodok gedik


like it or leave it ♥

2 comments:

SperMAtids BloG said...

maintanence tinggi nak kapel ngan kowang nie,,haish..
macam awek singapore,lawa plak si kurus tu...=)

.waniey jamaludin. said...

hahah~taw x pe
zmn skrg mane ade blnje murah kalau nak berbini
mr K je pk cmtu