.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, July 21

good morning miss briganza~

miss briganza~aha.... (dialog kuch kuch hota hai)

hai semua..dah makan?
ke u all puasa sunat
sepatutnya arini nak puasa
tapi sedar-sedar je
'eh dah subuh ke?'

then rase cam curious la kan x de org gerak saho ke?pdhl dah ckp dah smlm nak pose (aku memg payah bngun sendiri)

dalam bilik

aku : bie..ko pose x?
adik : pose la
aku : bgun sahur x?
adik : bangun la.
aku : knp x gerak aku?
adik : aah la..alamak bie lupe!

kat dapur

aku : igt nak pose arini..tapi bie kate lupe nak grk mieq skli
mak : mak dah gerak dah..mieq tu laju ngat geleng kepala nye
aku : hah?yeke ?x sdr pon..ke ke ke

kesimpulannya arini x jadi pose
boleh je teruskan niat pose tu
tapi pagi-pagi perut dah lapar
so dah breakfast dah *tepuk2 perut*

like it or leave it ♥

No comments: