.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, June 16

perlu lah buat hal keduanya?

time tengah kering (poket bukan perut) ni lah dua-dua fon nak wat masalah


fon ni aku beli time mula-mula dpat pinjamn yayasan pahang
sayang gile kat kau sebab 1st fon aku beli pakai duit sendiri
tapi..

fon ni selalu demam panas(body panas) dan bateri cepat habis
dan satu lagi perkara yang mengadanya
kat utm oke je fon ni
bile balik rumah die start wat hal

then oleh kerana rase belas dan kasihan 
aku pon hntr fon ni ke kedai
bile check semua rupenye fon ni x de masalah
so aku bwk jelah balik
walaupun demam panas maseh berlaku

selang dua hari kemudian
aku pasang mp3 smbil main dengan mikhail
pastu nak up kan volume die x boleh plak
tekan-tekan still x kuat lagi
so aku hantar lah kat kedai
igtkan technician tu salah pasang ke keypad tu
sabar jelah

then tadi akak kedai tu baru kol
keyboard fon saya rosak dan kene baiki rm148
mane nak cekau duit kalau duit pon x de?


ni lagi sekor
tibe-tibe je rosak
mungkin sbb dah berusia
tapi agak2 lah..
xkesian kat tuan betol lah!
naseb bek ade fon ni


blackberry china
walaupun kene ikat getah dah fon ni sbb penutup belakang die x de
tapi boleh masuk dua simcard
aku pakai jelah

huuuu~sedih betol 

arghhhh!!sampah!


like it or leave it ♥

No comments: