.harus fikirkan poket masa depan.

Saturday, June 4

penat yang x seberapa

tadi lepas je dinner (makan malam)
aku pegi hantar mak aku kat umah kenduri
biasalah dok kampung kene lah saling mmbntu kalau ade kenduri kan
mulanya nak antar je
tapi mak kate maybe x lama sbb keje dah bnyk siap
die soh p tunggu kat umah pakcik yang ade berdektn dgn tmpt kenduri tu

mak ada kol pakcik kate lame ckit
mungkin ade misscomunction ckit kot
mak soh balik dulu
tapi pakcik x perasan agknye

dari strt maharaja lawak smpi dah hbs
pastu tgok csi plak thn tanah kubur
mak x kol agi...aku pon cam sian lak kat pakcik makcik sb dah lewat
so aku pon pegi lah kat tmpt kenduri tu

mak x siap lagi menolong
so duduk lah dgn makcik-makcik kmpung yang ade
biase lah kalau dah makcik-makcik berkumpul
my future xtvt (xtvt akan aku lakukan bile dah tua)
borak-borak sembang-sembang ngumpat-ngumpat
hahah
kalau ade yang lawak tu aku tumpang gelak je

tehee~
kol 1 lebih tadi baru smpi umah
itu je nak ckp penat nye

''penat yang x seberapa''

like it or leave it ♥

No comments: