.harus fikirkan poket masa depan.

Friday, May 6

final exam review

jumaat 29/4
solid II
masuk ke dewan dengan langkah yang x berapa besar
out of 4...1 soalan burn
carry mark?mcm haram disitu
aku target lulus je

sabtu 30/4 
electronics
dengan senyuman yang x berapa nak senyum
aku x berangan nak dpt A untuk subject nu
carry mark pon ciput 
target aku lulus jugak

selasa 3/5
differential equations
dengan hidung yang kembang x berapa nak kuncup
duration 3 jam tapi lepas 1.5 jam aku dah x tau and x reti nak buat ape
setelah bermain mata 3 4 kali dgn fyra dan rose 
kami pon keluar setengah jam sebelum masa tamat
target  : harap2 luluihh la

jumaat 6/5
thermodynamics 2
dengan perut yang kurus xberapa slim
out of 4 questions~2 je bleh jawab 
xpernah2 hbs exam aku rasa nak nanges
tapi lepas jawab paper ni..rasa nak nanges sgt2
tapi air mata x kuar pon
menangis dalam hati beb
target : x pasti 
mungkin akan merepeatkan diri
pasrah saje lah

ahad 8/5
manufacturing process
eh x exam lagi
dengan gigi kapak yang besar
aku xyakin boleh pegi dengan paper ni
subject mengingat menghafal memang fail lah
aku doakan yang terbaik jelah ~

*cuba untuk senyumm*


like it or leave it ♥

No comments: