.harus fikirkan poket masa depan.

Friday, May 20

can u show some respect

as kakak i do have my own pride
bukan nak lebih ckit pon x pe
tapi kalau kadang-kadang rasa diri x dihormati langsung
aku rasa panas~nak marah je aku rasa

i have little sister
sorang  je pon
baru 15tahun.budak baru nak membesar
kepala angin lain macam ckit rr kan
bese lah budak baru nak up~

ini bukan entry mengutuk adik sendiri
tapi sebab aku syg die.
aku harap die fikir balik lepas bace entry aku ni
nak ckp mulut aku malas sbb nanti mesti aku asek nak marah je

aku kdg2 tu bg rr gak nasihat
atau suruh die wat something untuk aku
mintak tolong la alang2 ade adik
buli rr ckit2 kan~HAHA (aku memang jahat)
tapi sebab die manja sgt kot
aku ckp sikit nak masam muka
nak marah-marah
rilek suda~~biasa rr..aku time umur die cmtu gak akak aku buat
x boleh ke aku nak wat BULI BALIK??

hahah!!!ye..aku rasa aku sgt kebudak budakan sekrg
eh tapi suke ati aku la kan!
ok2..aku malas nak care sgt lah pasal bnde tu
bukan aku x leh wat sendiri pon kan
aku ade tgn kaki aku boleh wat sendiri

tapi 1 je pesan aku

SHOW SOME RESPECTS SIS~
TERIMA KASIH

nota lutut: pergh macam gaduh besar je.padahal jap lagi kene gerak die ajak tidur lam bilik.dah terbongkang kat sofa dah tu.

*golek2* sambung layan running man*

like it or leave it ♥

No comments: