.harus fikirkan poket masa depan.

Friday, April 8

unplanned xtvt

malam ni..setelah perot siap disi
niat dihati nak study manufacturing sbb sabtu ni ade test
tibe2 dpt msg dari azie..
azie : din ajak makan steambot skrg..nak?

aku dalam hati..urm..ala...nak study..tapi aku reply la msg azie tu.bukan reply lam hati je..
dalam dok fikir punye fikir..siap kecoh2 kat twitter nak kuar ke nak study.
last2 aku wat keputusan yang berat..aku harus ikut diorang makan steambot!
beratkan keputusan yang aku buat.ngeh2.

so dalam kol 9 lebih cmtu din smpi..pegi skli dgn jojo (ehem2 din)..diba..azie
diba n azie x kan tinggal la kan..geng tegar!


dah nak hbs makan baru igt nak amik gambar
saya lebih suke steambot soup yang sllu mkn kat rest house tu
kalau yang cmni..em..kat temerloh lagi jjang!


azie bersedia..dibah..candid rr konon?


din n jojo 
jojo yang malu2 cover mule.



rakus sokmo die

next!!bazar JB
jalan2 je..xmembeli pon.


comel dok aku amik?haruslah!


abaikan sebarang unsur kelemakan berlebihan itu

lepas dah round2 seme..ha..datg plak part cite hantu
and dengar program misteri jam 12 kat radio ria 897
ok mahu tido~tamo cite lebih2.
eh lupe..edit edit
balik td lepas scan kat pak guard sbb masuk lmbt
smpi kat kolej tgok gelap je semua
black out kot.
utm black out lagi..lepas tu smbung lepak kat k9..dah bosan pegi jalan2 ke ktho
then kol 2 lebih baru smpi bilik and skrg sy betol2 mahu tido
nyte sayangsss semua


like it or leave it ♥

No comments: