.harus fikirkan poket masa depan.

Friday, April 22

selamat pagi semua

jam dah pukul 5 ptg
tapi masih pagi bagi aku
study week biasa rr kalau malam dah bertukar dengan siang

semalam lepas habis test solid
petang tu tido je keje aku
malam nye plak malas gile nak bukak buku
otak tepu lepas jwb test siang tu
aku pon kemas2 lah meja a.k.a pre-packing
haha.xsbr nak packing betol2

lepas siap packing jam dah kol 12
tengok secrect garden 3 episod then tidur
pukul 2.45ptg tadi baru aku bangun

gile.sekarang rasa menyesal mula menyelubungi
banyak lagi xcover ni.
saya menyesal!!!aku menyesal!!!waniey menyesal!!

tapi x tau nak start study mane dulu
semua nak kene study ni.
waniey..pelan2 kayuh ok

nota lutut: sori blogger..lepas final waniey balas kunjungan k!

like it or leave it ♥

No comments: