.harus fikirkan poket masa depan.

Monday, April 25

new haircut

ouh ah ah!
rasa lebih ringan
tapi macam pelik je.
mungkin sbb dia iron rmbut aku ni kot

esok mesti kembali normal
rambut singa


kedai muslimah yang diperkatakan tu tutup
so pegi saloon cine
em.1st time potong rambut dengan hairstyler lelaki
cine plak tu.ok malu disitu
aku pon x tau kenape aku setuju je nak potong rmbut dgn die
mungkin muke + rambut die meyakinkan aku.

ha ha ..tapi die agak kelakar bersama rambut2 die
ok dah stop cite pasal kejadian tadi
anggap jelah itu semua kesilapan dimasa lampau

arini dah isnin
got a lot of things to cover before my 1st paper
aku harap masa x mencemburui aku.
k lah.mau bergaya bersama rambut baru!

*aku memg x BW untuk sementara waktu ni.lepas hbs exam aku smbg BW k*


like it or leave it ♥

No comments: