.harus fikirkan poket masa depan.

Monday, April 11

Giant UTM MTB QUEST 2011

pada 10/4 iaitu ari smlm
aku and dibah dengan suker dan reler nye jadi sukarelawan untuk pertandingan mountain bike yang diadakan di utm
tugas kami amat berat.teet...just tolong jgekan checkpoint..bg kan air..and pisang je untuk riders
aku pada mula nya agak teruja dgn event ni sbb..hee..ramai nye yang hensem!
ok tipu..sbb lepas trans-selatan aritu..kalau nmpk orang bawak basikal je rasa cam..wah bestnye

so far..event tu berjalan baik..just ade lack of water lah
air x cukup n x smpi tepat pada masenye..tapi adat rr kan..ape2 event pon tetap akan ade mslh
nobody perfect bebeh!lagi pon aku x care sgt pon tntg keperfectan event tu. like i care!
riders yang join ade rr dalam 700++
yang give up pon ramai..yang marah2 pon ramai jugak sbb diorang kate route diorang lalu sgt mencabar

and paling penting baru kenal cmne muke anwar manan
teeet..beliau pelumba basikal no 1 negara kan?kan?chan?
ni je gmbr yang aku amik..time jage checkpoint tu x igt pon nak amik gmbr


route..diorang (organizer) kate lebih kurang 30km


dibah yang keletihan


basikal yang bermandi lumpur


ade wall climbing


wah!!sgt pekat dan likat kekotorannye


riders dari seluruh malaysia


tgn saya luke.ckit je kan.tapi kene sabun nak menjerit2 rase~haha

nmpk x aku yang bz bukak air untuk riders tu
nmpk lah waniey komited dgn kerja.
xsmpt pon nak pose 'saranghae'

dpt baju free tapi baju jenama FKKSA


like it or leave it ♥

No comments: