.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, March 15

wing terkotor hoi!!

sekali lagi aku mengulang (tadi dah update kat status fb)
aku rase kalaulah mpp(malam puncak perdana) ade kan anugerah wing terkotor..aku rase wing aku kompem menang!!aku pasti itu!!pasti!!

pffttt~penat lah membebel kat blog je
nak cakap kang takot berlaku perbalahan plak
orang pandai mane boleh sentuh..bising2 kat depa tuh
kebnykn final year plak tu

tapi aku nak habak mai ckit ni..
wing aku ni memg kotoq nak mampuih!
geng memasak dengan x basuh pinggan + dapur bersepah nye
geng foreigner dgn x reti nak flush lepas beraknye
toilet kotor lagi..singki kotor lagi..bau wing hapak lagi
adui..mane tahan..macam sial punye perangai
masuk u dah..belajar pandai2 tapi pengotor!
euu~~x sukenye (tangan dibahu mata pndg atas dan mengeluh)

kat mane harus aku mengadu ni??
kat blog jelah ni?ok fine


like it or leave it ♥

2 comments:

FAIRUZAFIFAH said...

la foreigner ke yg berak xflush weyh??
huhu...yukss!

.waniey jamaludin. said...

ye22222....kan~~~euuuuuuuww gile!