.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, March 29

semua nya untuk diri sendiri

hai~sorry lah tadi marah2..eh bukan marah..wat luahan perasaan je.
skrg jam menunjukkan pukul 23:49..aku x bukak ape2 buku pon lagi
sebok buat bnde lain..eleh nak cakap aku sllu on9 fb je rr tu
hello..x ok *xnak mengaku tu

hari ni habis je kelas DE pukul 6ptg
aku pon prengggsss smpi lah ke JJ
kuar beli barang..sorang2..saje cari ketenangan
banyak betol bnde yang bermain kat fikiran aku ni
final dah nak dekat...tapi mcm wat2 x sedar je
konon2 maseh berada di awal sem
waniey sedarlah!!nak hbs sem dah kan..bnyk tau bnde x kover lagi

hahah~ok abaikan ...entry ni pon dah nak ikut EMO mcm entry tadi
mlm ni basuh baju dah..lipat baju dah..kemas kini bekalan makann pon dah
tapi kenape saya tetap rase moody and x de semangat?
ya ALLAH~help me.

kalau esok saya sgt bergembira..biarkan saya bergembira
kalau esok saya sgt bersedih...biarkan saya bersedih
kalau saya biasa2 je..biarkan juga

like it or leave it ♥

2 comments:

farahin khairi said...

waniey, kalo xhappy. cuba utk happy! :)

.waniey jamaludin. said...

haha.baik kakak!