.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, March 31

msg dari CELCOM


ANOYYING GILE!

selalu tak dapat msg ni kalau korang topup?
"Nikmati 200SMS PERCUMA ke nombor CELCOM  dgn reload min RM10X3 kali lagi! Reload lebih untuk peluang memenangi hadiah wang tunai!"

memang dah bnyk kali topup tapi x pernah2 plak dapat sms free..
aritu aku topup dia kate 3 kali lagi..pastu topup lagi die kate 2 kali lagi..topup lagi skli...die soh rm10 X 10 kali lagi..ape jadah?penipu gile!!

haish..kalau lah telefon ni bukan lah sesuatu alat telekomunikasi dgn org tersayang..memg xkan beli nye lah!
tukar rangkaian lain?aku dah ade no maxis.juge untuk orang tersayang.
nak pakai digi?u-mobile?bgtau aku ape kelebihn diorg.

kawan aku ckp : x yah pakai fon.pakai skype je senang.add my skype~ waniey.jamaludin 


like it or leave it ♥

6 comments:

faraHanAtiQahZaini said...

haa,btol3!! mnyampah gla aku.. kdg2 siap dpt smpai 2,3x bturut2? huhuhu

.waniey jamaludin. said...

yeah!memg..sebb tu menyampah gile3!!

kAmi dAn mEreKa!! said...

kite pernah dapat sampai yg RM10 free tu, hehe =)

.waniey jamaludin. said...

x aci rr cmtu...kenape waniey ditimpa naseb sebegitu rupe??

Blur said...

celcom skunk nie kuat spam je keje die...

Jom baca dan komen post terbaru Blur >>> Seni bercorak cap jari

.waniey jamaludin. said...

blur: betol tu..menyampah sgt