.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, March 17

merong mahawani!


ini adalah poster filem tersebut

big claps for me..
thank u thank u!!

ok abaikan watak tempelan diatas
tadi tepat pukul 10.30malam.
aku bersama azie dan fahmie tidak ketinggalan din dan johanna
telah menempelkan diri kedalam MBO u mall untuk menonton 
MERONG MAHAWANGSA anak saudara MERONG MAHASUASA

aku dah bnyk bace komen dari bloggers yang laen tentg cite ni
tapi bagi aku cite ni quite impressive untuk cite melayu
macam pirates carribean pon ade sbb ade selit lawak2 sengal
its ok..cubaan pertama kan..
seronok jugak lah menonton..
ade gelak2..xde lah bosan pon cite ni
tapi lain orang lain pendapat nye kan.
ikut korang lah nak komen ape.
pesanan aku : sapot lah filem tempatan

ok.ummie nazeera memg seksi dalam tu.ala berkemban kan.dulu2 mane ade baju proper lagi.
penat bladder aku hari ini..pfftt

knee note: mau lipat baju.eh..kalau masuk kain dalam mesin dryer xyah jemur dah eh?
updated :ha...tadi kene tahan kat pak guard sbb masuk dah lambat
tapi naseb baek ramai orang.parking jauh ckit..pura2 turun dari motor..
xsampi 10saat naik balik dan teruskn perjalanan
x scan pon sbb balik lmbt


like it or leave it ♥

No comments: