.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, March 15

mencari gambar yang terdelete

pffft~aku x cite lagi kan
ceritanya begini
baru-baru ni aku dah terdelete semua gmbr2 aku kat utm..gmbr diri sendiri dan juge gmbr sidia
cmne boleh terdelete?isk..rumit tau nak cite
ok2 aku cite..aku nak format lappy aku ni sbb nak upgrade jadi windows 7
pastu dgn hati riang aku pon transfer lah segala gmbr yang ade masuk lam pendrive 8gb aku tu
sekali x muat..bnyk juge ye gmbr2 aku ni..
lepas tu dgn senang hati jugak aku delete gmbr2 dlm pendrive tu sbb igt nak transfer lah mereka dlm HD (hard disk) 320gb yang bnyk cite korea yang dah delete tu (aku pon pening dgn ayat sendiri)
aku lupe yang aku dah CUT gmbr2 tersebut
makanya haruslah gmbr2 itu hilang dari pndgn ini
gile sayang gmbr2 tu siot..
gmbr 1st year!short sem!2nd year!gmbr masum 2010 lagi!
argh!!!!

jadinye sekarang aku dalam misi mengesan gmbr2 yang hilang mengguna kan software yang mungkin boleh dipercayai

doakan aku jumpe gmbr2 centa2 aku itu!hwaiting!


like it or leave it ♥

No comments: