.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, March 24

hai blog ku sayang!

pergh..smlm lepas balik test je pegi makan dulu
test DE..totally xde mood nak berckp tentang itu test
awak..saya x marah lah..just memg x de mood ah nak ckp pasal test tu

ouh..reply kat cni pon boleh~
lepas makan balik je internet yang sememang nye wat hal dari petg
dah berfungsi..tapi boleh bukak FB je!damn!
xleh bukak blog sayang saya ni

n naseb baek gak ade tweetdeck
boleh lah tweet tweet sebarang dua kan!

hari ni aku berjaya pergi kelas DE kol 8 pagi setelah 3 minggu berturut aku TERPONTENG.
bukan sengaja just x tersedar j~haish *geleng*
itu pon smlm aku tido awal..so boleh bangun awal kan~
tapi smpi kelas 8.15 gak sbb nek motor kol 8.10
patut aku naek kol 7.55 so smpi kol 8..oak oak oak!

petang ni nak mengelamun je boleh x?

like it or leave it ♥

No comments: