.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, March 8

friendly 3 : di UTHM

1st game : whitefox vs budak sekolah
cuaca: panas nak mampus
position : left outfield

game boleh tahan menyakitkan hati sebab kanak-kanak tersebut punye mulut...haish..geleng kepala tau
sampai aku yang penyabar ni pon rase cam naek angin
tapi overall game agak seronok..dan kami menang menentang mereka
sememangnye aku ade melakukan kesilapan..bola fly x dpt tgkp..
hwa...sedih2..kalau tak dah out dah budak gemok tapi comel tu...budak gemok memg selalunye comelkan..macam aku~~
oh ye..finally!!aku selamat pulang ke home plate.biasa kat 1st base dah out~yay yay yay~

2nd game : whitefox vs uthm
cuaca: redup2 gitu
position : left outfield

game kali ni boleh tahan.baru rase tenang ckit sbb maen dgn budak2 u..xde lah suare2 sumbang menyaiko dan menyakitkan hati..tapi oleh kerana cuaca redup dan permainan sedikit slow..aku boleh termenguap ditengah padang..ade orang nmpk plak tu..maaf ye..then time nak batting tu..fuh..dua kali bola foul tau..malu je.last2 out jugak kat 1st base sbb dah kene tagged dulu..kene tagged kat SITU lak tu..curious tak situ tu kat ne?la la la

hah..lagi satu..even aku bukan 1st 9 yang masuk game2 diatas..tapi aku tetap gembire sbb diberi peluang untuk main..dpt lah timba pengalamn dan ilmu..wah!akhir kate..sebelum saya menyajikan anda semua dgn gmbr2 yang ade..i just wanna say..''I LOVE SOFTBALL!''..sekian~

*bajet macam bagi speech je.


teammates~


watak utama harus ade
ini kan blog die

nisa.zumi.ned.azie

mira.zam.wanitu

geng free hair katenye


aku.qila


L tu aku~
mereka anak johor katenye


whitefox utm n uthm
brader ni amik gmbr jauh betol ye..8mp je.bukan dslr(kot) pon


whitefox~~


pose 1


pose 2

pose 3


bajet nak masukkan semua orang tapi tak muat
terpaksa buang half..malangnye gmbr ni x jadi pon

edisi lompatan cacatan
aku pelik dgn gmbr2 lompat ni
dalam phone laen..
bile transfer ke lappy jadi laen plak
misteri yang x dpt nak di ungkai
so gmbr lompat seme CACAT


kepala ned hilang
tgn ku umpama nyah nyahhh


cubaan lompat kedua
semua posisi sedia untuk melompat


mendarat sudah~
gmbr lompat teda~~

dan2...thanx kepada roshee..
sbb rajin die dtg jb..ikut same frendly
blnje makan minum aku ari sabtu aritu


tiutnyeeeeeeeeew

last but not least
si perempuan gedik


~i love SOFTBALL~


like it or leave it ♥

No comments: