.harus fikirkan poket masa depan.

Tuesday, March 29

benci gile CELCOM!

suke time dapat free kol je
sory kepada readers yang kerj akat celcom
aku bukan hape..tapi sape x hangin kan
aku adalah pengguna celcom UOX
sptutnya kol seminit = rm 0.15 ke semua rangkaian
tapi tadi aku kol ke maxis selama 5minit 38 saat
itu pon sbb terputus
aku cek baki tgok lebih kurang rm5 lah kene tolak
siot gile
lepas tu dengan perasaan x puas ati ni aku pon tepon rr celcom
dulu pernah tau kredit aku tibe2 jadi 0 sen padahal x gune sgt pon
aku sabar lagi..kalai ini memg dah x boleh sbr

aku kol pastu dah bebel2 ckit aku tnye rr..kemane pergi nye kredit aku yang lain?kol skejap je
pastu die wat checking die kate aku ade wat internet browsing dari 27 aribulan aritu
braiiii~~smpi malam ni aku dah gune rm5++ untuk internet sahaja..hello..
aku baru topup kot..rm10..baru tdi celcom tolak rm2 kredit advance..celah mane plak rr kan dpt connect internet kalau aku sememg nye x de kedit
haish~marah2...die siap cdgkan lagi soh aku anto fon pegi kedai
off kan semua yg boleh menyebbkan fon aku connect ke internet
haish...sabar je ni..korang x paham kot aku bebel ape
tapi yg penting aku puassss
eee...marahnye..dah rr tengah pokai..pastu kedit plak kene telan x pasal2
dugaan2...YA ALLAH,,tabahkan lah hati tu..wahai hati bersabar lah

*malam ni aku buat mcm x buat pape pon lagi.report x siap lagi ckit.coursework x nak sentuh2..asignment x buat2 padahal due date ptg td..tu rr malas sgt..dah nikmat kredit kene tarik.

eee..dah rr..wat sakit ati je fikir pasal kredit tu.baik aku jemur baju~

like it or leave it ♥

No comments: