.harus fikirkan poket masa depan.

Saturday, February 19

show us some MAGIC!

itulah yang asek aku fikir2 kan dari siang smpi ke malam
sebb nye...aku x ready lagi nak amik test thermo malam tadi

lepas azan isya berkumandang
dengan langkah longlai lemah gemalai
aku pon menuju ke motor
oleh kerana blurr dan terlalu mengantok
aku tertinggal pencil case atas meja
nasib baik x gerak lagi dari kolej
soh rumet cmpk dari tingkap je

dalam perjalan turun bukit kolej
tibe2..jeng3!!magic is happened!
satu UTM black out nyah!!
seram juga naik bukit n lalu FKE~gelap gulita!

smpi kat N24~seme dah bising2
ade yang berzikir2 soh test batal..
aku dalam hati..jgn lah kol 9 malam tepat de letrik balik
sbb atleast nak wat study rr ckit agi..

then lecturer wat annnouncement : kalau smpi kol 9.30mlm still x de letrik
test akan dibatalkan dan akan di buat dilain hari
seme dah sorak2~~~
tapi masih ade yang study tau..dibwh cahaya lampu w995
sape lagi..aku n azie lah..dibah dibwh cahaya wXXX

tibe2 kol 9.10mlm...lampu menyala...uuuuuu~~
seme dah lemah..ala..ade test ke?
baru je nak p toilet b4 masuk dewan...
jeng3!!!magic lagi~~
black out lagi sekali~

so!!test thermo 2 batal!!

tapi..nak study untuk test solid lak
dah rr test kol 9.00pagi ni..
so kami amik keputusan pegi lepak mcD ah
sekali mcD penuh beb..seme dak2 UTm..berpusu2 cari tmpt de cahaya
stlh berbincg..kami pegi lah KFC lak..lepak sane smbil study tuuu~~
makan set jom jimat.itu je yang mampu

ok dah..ngntok dah weh,,,tapi perlu study!

*tajuk je english...entry tetap lam BM~like i care!


dengan w995 segalanya mungkin!
dekat n24


bawal biru beb!
kakak gua kasi~
menyampah tgok gua asek pakai tudung hitam je


rajin tu belajar..
uuuut..uttt


ni kat KFC~dua2 kusyuk..
hadoii


ni pura-pura fokus
haruslah!!


MAGIC do happen rite...dengan izin-NYA~
so..perlulah perbaiki ape yang ptut
bnyk agi x study kan.
tapi sampai2 bilik je mood study menurun
mood on9 meningkat!
mood tido lagilah~
em

study2!

like it or leave it ♥

No comments: