.harus fikirkan poket masa depan.

Sunday, February 27

bola baling : u-team vs sukma johor

tibe-tibe je aku termain untuk u-team
petang tadi k.zureen call azie
ajak main untuk U-TEAM..lawan plak dgn team SUKMA johor
disebabkan rase cam lame x maen.
kitorg pon setuju rr nak join
last main time SUKAM lepas

memula game dak laki main dulu
pastu baru pompuan main
tapi sebagai pemain gantian.
aku main sekejap je
dua tiga kali wall and attack
aku pon kembali duduk di tepi court
itu pon dah 2nd half baru aku masuk
dah lame x main kan..macam blurr2 je

tapi nak ditegaskan disini
u-team UTM terbaik rr
aku rase diorang lagi terror dari team sukma tu
tahniah and good luck for MASUM~

ape2 pon saya sayang SOFTBALL lebih *tibe2*

p/s : sakit mate,,,ni seme gara2 tgok gmbr dalam fon tuuut~ades..apakah dosaku??

like it or leave it ♥

No comments: