.harus fikirkan poket masa depan.

Monday, September 27

seseme

assalamualaikum pembuka selera..
wah..berselera besar aku menelan kfc snack plate, cheese wedges dan kentg mcD
td kan td kan.
korg tau kan aku kene jage parking kat pesta konvo
weather arini kejap panas kejap ujan
aku de bwk payung..gune je rr payung tuh alang2 dah bwk
then ade dak yang bertugs dgn aku skli ckp.
kene ujan x leh..panas x leh..puteri lilin ke?
then aku rep: ne ade x leh.
then dye ckp..ke saje je GEDIK? aku cam dgr x dgr je then malas layan.
weh..suke ati aku lah!

kejap ujan kejap panas.memg cepat rr jatuh berdebek auchhh sakit!
sediakan payung sebelum ujan kan!

huh!sbnrnye x emo mane pon.saje je wat cite ni cam up!

nak ckp ni je.kata2 akhir..hingus saya makin likat dan kenyal!
huh.x suke~

time ni nga ujan.sgt busan



ha!MAXIS DUA KALI ANTA MMS NI KAT SAYA


ok bai~






like it or leave it ♥

No comments: