.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, September 30

nyaris-nyaris ditumbuk abang berpenumbuk besar~

euu!x malu tol nak pukul anak dara org.
fuh!fuh!

arini ari terakhir jage parking n ari terakhir gak pesta konvo.
seriously sangat sesak dgn org n of cos parking pon penuh.
main parking kitorg petender2 parking ni reserved la unutk vip
malam td ada majlis penutupan.

memula aku jage sorg sbb sorg agy xsmpi agy.
tgah jage2 tuh ade 1 kereta perodua alza kaler putih benti kat depan aku
aku jage pintu kuar n of cos x ley masuk kan
dye nak masuk gak.aku ckp tak boleh.parking reserved untuk VIP

then dye ckp.saya vip la..aku ckp kalau vip knp pintu masuk x bg abg masuk?bla3..
x hbs aku ckp agy dye dah masuk kan kete dye ikut pintu belakang tuh.

XSEMENA MENA..di ulang
X SEMENA MENA perkataan SHIT! kuar dari mulut ayu aku ni.
pastu aku pasan dye stop..bro tu turun dye ckp kuat2

KO CKP PE TD?KO CKP SHIT KAN?
AKU TUMBUK KO KANG!

aku diam je ah..nak mnjwb memg kompem aku arwah kat situ gak.

bro besar tuh dah parking kete seme.
dye ckp agy

AKU KEJE KAT SINI.SIAP RR KO..AKU CARI KO SAPE..AKU CARI KO FAKULTI AP.SIAP RR KO!

ckp dgn bongkak nye..
what the hell?
macam aku kesah?ko x de keje sgt cari rr aku.
ko nak wat pe lepas cari aku?
tendang aku dari UTM?
bley kah?

memg bengang ah..siyes shit ko pegy mati!

fuh!td dah cite kat azie n doba..ni kat blog pule..rase lebey lega~
mahu tido..penat lah

haha..yang paling bangang aku x igt pon muke bro doh tuh.
yang aku ingt penumbuk besar dye!
back off bro dosh!



like it or leave it ♥

3 comments:

diriku said...

ajak wrestling la kat dia..tgk sape menang..bg rock bottom ke..he2

tiah murad :) said...

ouh gile ah, cuak lau kite jd org. kite taw pktean tu kua scare x sngaja kn.

pheeww laki tu, phewwww.

.waniey jamaludin. said...

diriku: fuh..kalau ade bljr pape nak gak ajak bertumbuk.naseb bek igt mak kat umah.

tiah: org memang cuak gile kite..uish..tulah..dah bnde tu nak terkeluar..bukan org sengaja nak ckp..haish