.harus fikirkan poket masa depan.

Saturday, August 7

lemak di badan sukar ditafsir

itu kenyataan bertulis oleh saya
dekat fest tuh ade rr disediakan konon2 cam booth
ada alat yang nak ukur berat.lemak.bmi.dan lemak bwk kulit

keputusan nye~haha
lemak-8..suke2 sbb maseh normal.tp tinggi gak kndgn lemak tuh.sbb range normal 1-9
then bmi- dah tau sjk skolah mengh.aku ni obes.tp level 1.kan rosh kan.kamon rosh!ko level 3!
lemak bwk kulit.auch auch.saya ni gemok lemak bwh kulit jek.sbb result.aku slightly high.dush dush *pukul perut

arap2 menjelang puase ni dpt rr aku kurg kan sikit berat ni.
nak tgi x bley dah.

then td lam kol 11++ rosh ajak p tgok takraw wanita
hebak mu nih!suke ah tgok takraw td.tp kbnykn kalau gme wanita meng servis je
thniah pada kp.dpt gangsa.yay!

ah.malas dah nak taip bnyk2.nanti rye x bace.ok daa

like it or leave it ♥

No comments: