.harus fikirkan poket masa depan.

Wednesday, August 11

korek2

ha.lupe pula.jgn lupe korek hidung.telinga dan pusat.esok x ley korek disiang hari.
aku ni hobi korek telinga.kene menahan diri dari mengorek telinga.

saya nak sgt bgn sahur.boley dok eh?
auch auch

nab kate kite kene mind set kalau nak bersahur ni.
saya suruh rye gerak saya sahur.pastu dye ckp.perlu ke?
ok rye.saya bawak diri jauh2.

em.wahai cg's.sy rindu nak bukak pose dgn lee. *memg x de kaitan

''sahaja aku berpuasa sebulan di bulan ramadhan kerana ALLAH taala''
*aku tahu niat dlm bm je.xpew.janji niat kan.
seronok nye dah masuk bulan puasa ni

like it or leave it ♥

5 comments:

siketumbak said...

roii!! puasa penuh kasi hilang itu lemak. deal?? hehe.

.waniey ninnie. said...

deal2!!

tgok lemak sape paling bnyk turun.eceh.
saya nak turun kan perut

Whoopz said...

Perut 0n holiday.. Sayangilah per0t anda.. :p

.waniey ninnie. said...

huhu~syg gile perut niii

armouris said...

info tentang puasa Ramadhan di SIHAT SELALU - Puasa Baik Untuk Kesihatan