.harus fikirkan poket masa depan.

Sunday, August 15

em.malas la nak update blog.jgn rr paksa!

kikiki<--ni gelak ayu ke eh?

aduih..knp saya tekan new post ni?
x nak la sbnrnye.
sbb pastu mesti org tu ckp saya macam2 la.
saya x nak la wat entry baru
saya kan ego.
hihihihi

tiah suparjo!
epy bday to u.awak tua.ye saya tau
tahniah la.

em em..jgn emo je keje.
haha.padahal aku yg sokmo nak emosi dgn ko.
tiah dok kat utp elok2 ye.kalau wat vid lagi anto la kat saye
mumumumumuah!

hahah~


ni saya tgh menemuramah puan sri tatia ats kejayaan butik d'bella nye



manja kan muka dua2 nabilah ni
sorg ila.sorg agy nabilah aje laa



aku x phm cmne gmbr ni bley berputar2.
td ok jek.
oh.bioh tmpk smart cam bese
ops.sory dikriminasi dahi rye

aku pon nampk gigi n idung je kot.huhu

ok dah.aku nak study fluid ni.knp la ade test an
huhu.saya centa fluid.miow miow  *x betul dah!



like it or leave it ♥

No comments: