.harus fikirkan poket masa depan.

Saturday, July 31

perasmian sukam 2010

tahun lepas aku x pegy pon perasmian pe jadah ni.
x de kene mengena rr kot
haha..tp dis year pegy.
knp3?
aku jadi photographer ok.
bukan photogedik cam selalu.auch...malu saje

tp aku budak bese pegng fon 8 mp tetibe pegg dslr.dslr ke drls ke ape wei?
ah abaikan.


satu perdana!
laung encik pengetua


ni sebelum perbarisan.beberape ketul daging.
eh.beberape kerat je yg ade


duduk dulu.ponek


yang jadi amskot adelah lelaki itu ye
name dye...sape tah


manager sukan....em..x tau.haha


hajar dan fyruz maintain kan diri


sempat posing ye cik nana


ouh.mama na dan iqbal.mereka hadir memeriahkan suasana
eceh..konon aku ni nak cikpta2 skandal lak.
isk.x baek la




perbarisan bermula wei





ni dak2 palapes
so kawad tegap2 je seme


sgt beria~tp sian tuan rumah yg menang
biased??..em..no komen


mascot mereka encik gajah berhelmet.
kretif gak aku rase


tp obor2 kami lagi kretif.
mane obor2??


hajar fyruz dan piji
piji ni ketua aku.





abe ni paling popular kot
ramah lak tu


time ni lagu wavin' ur flag berkumandang














mase aku berfotogedik mesti ada punye
sumpah rindu gilak kat mereka ni..even 1 u..jrg jumpe bro.
certain2 event je dpt jumpe








haha..itu kaki ina.hak tuih

hasil nye cmni saje~

x spesel mane pon.
saya kan dak baru blajar.
tp cam susah je nak cooperate dgn dslr ni..ye kot dslr.kot la..dlrs pon boley.


like it or leave it ♥

No comments: