.harus fikirkan poket masa depan.

Saturday, July 31

kamu akan kate saya gedik

ah peduli ape!
1st of all


dye paul
kadang2 skandal..
sbb ritu dye bg saya ini




ni chinese ancient
dye ni chinese dari china

then



ini jonathan
muke melayu
tp dye chinese sarawak~
hee..dye ade style lah!

akhir skali~~~~<---simbol gedik

waniey: may i..em..nak amik gmbr dgn u boley?




mr.president SME 10/11
senior smp

ouh lupe nama dye~tp dye....kacak~haha~~~<--simbol gedik kuar lagi

ok itu saje..sbb tu aku gembira..dye macam




sikit je...x bnyk
siwon saya lagi kacak~

ha..td kan td kan
saya keluar kan
beli baju kan tok dinner kan

tp x jumpe kan..
so beli baju kat luo tu je..




saya pegy dinner tu macam ni je kan..
simple ala2 wanieyta koporot la kan

sbnrnye~




baju tu mcm ni~tp nmpk cam ala2 gurly2~saya x pakai ah!
kalo ade dinner mesquarderet(abaikan ejaan saya pliss222)
..mungkin saya pakai..em...ke salah tema ye nab?

ok2~chowww bedahhhhhh



woot~ni camera yang aku gune
ouh ya~bnyk nye baju gayut2.
bilik sape la ni

kredit to tuan nye camera: ajureen


like it or leave it ♥

No comments: