.harus fikirkan poket masa depan.

Saturday, June 26

waniey rudin



ingin memberi ulasan wc juge
chile vs sepanyol

akhirnye!!2nd match yang aku tonton
telah membuahkan goal!!!b4 dis aku tgok x de goal
no passion at all

ulasan aku
david villa : awak kacak dan awk hot<----dak laki x suke komen cm ni kan
haha~beliau main hebat..asek menyerang je dari td

pastu millar pon tereer la

*aku kenal mereka sbb mereka wat jaringan<--wtfish?haish

ouh..baru tau lam ni ade fabregas nab

in my opinion la kan..
match ni bnyk sgt golek2 kad kuning
then chile ada gak menyerg tp x de rezeki kan
spain pon ape kurg nye 
2-1..bley rr dari dok saje
tp chile tetap ke 16 terbest kan

cian aku tgok coach chile..muke keciwa betol
rase nab usap2 perot dye..soh dye berteng!

wah!!!brazil pon layak!!muah muah




like it or leave it ♥

No comments: