.harus fikirkan poket masa depan.

Friday, June 25

sekali terjumpe daa

post kali ni n yang lepas2 seme asek tunjuk gmbo2 je
bukan ape..aku nak berkongsi je
bnyk lak gmbr2 lame yg berjaye dikorek
x lame mane rr..
gmbr zaman skolah je
gelap gulite je aku lam gmbo
baru pas game sofbol + bola baling (aku jd ajk je)
*ayat nak sedapkan hati kan kan kan























gmbr2 dinner ni
tp x igt dinner ape
yang penting senior sahaje!


gmbr pegy kawad kaki ni
macam2 terjadi weh
dah rr berkwd lam hujan
haha




ni dak dorm time f4
tp tgkp time f5
farah x de~balik umah










pengawas a.k.a balaci
itu dak2 ganster yg pgil
kami COOL je








softbolon!
wah~ni la titik permulaan aku men sofbol
tp still men tah pape
haish!!

rindu pn nora n fefey 
woooooooot


like it or leave it ♥

3 comments:

tiah aje :) said...

ko nmpk kurus. muke ko x chubby.

hidayahshariff said...

waniey ayu gile berbaju kurung :D hehe

.waniey jamaludin. said...

tiah: thanxx...saya nak jadi cmtu balik..
dayah: heee~~paling gns dah tu <--boooo