.harus fikirkan poket masa depan.

Sunday, June 6

maaf

leeby baek anda beredar sebelum anda muntah hijau campo kuning
sbb waniey si jiwg nak menjelma jap


SETELAH beberape hari baru ku merase kehilgnmu
bilaku imbas kembali
terlalu sedikit kenangan kita bersama
bnyk perkara yg x sempat dibuat bersama
awak di kl sy dijohor
jarak memisahkan kan
jarak juge menjauhkan kita
saya nak...
saya nak awak dtg johor lagi
saya nak awk dtg temerloh jugak
saya nak pegy kl jumpe awk
saya nak buat awk happy
saya nak kite berdua happy
saya nak bg awk baju tu
saya nak tgok sunset dgn awk kat pntai
saya nak jalan2 nek kete dgn awk
saya nak main lyg2 dgn awk
saya nak kite tgkp gmbr bnyk2
saya nak buat mcm2 dgn awk
saya nak awk~

dalam bus sy igt awk
jalan2 sy igt awk
dok sorg2 lagi la sy igt awk

tp dah terlmbt untuk semua itu
setelah menilai diri ini
diri ini terlalu kerdil untuk mendpt cintamu
kasih mu

diri ini x lyk untuk dirimu
pergilah kau wahai cintaku
aku x mahu melukakan mu~

pergh!dah muntah darah lak aku kat dpn lappy ni kang~
buat si dia~semoga berbahagia selalu!
thanxx for everything
kalau ada jodoh..berjumpe lagi
ASSALAMUALAIKUM


like it or leave it ♥

No comments: