.harus fikirkan poket masa depan.

Thursday, June 10

ku bermohon kasih ku bermohon sayang....

bukan nak karok atau mengTEST suara~
tp just nak bgtau~
bioh!!saya nye taste bukan dak kecik tu tau
*taste?aku de bace novel..taste taste..ko igt bakal laki ko MAKANAN?

asal seme gedik nak wat bnde ni?
bukan seme la..nab n bioh je
mungkin sbb masing2 dah single ni~ehem ehem

ok straight to the point~  *cam nak wat essay je ni

agama nya
-mesti lah beragama islam kan
kalo agama lain tu aku x yakin bley bwk dye ke jalan yg benar
kalau boley biarlah dye yg memimpin aku
ketua keluarga kan

hati budinya
-mestilah baik punye~
bairlah sebaik2 manusia..
arap sgt!

kerjaya dan berwang bukan beruang
-kalo bley biarlah waniey yg mengalah
gaji or pangkat dye biar lah lagi tgi dari aku
tamau laki i kalah k~   *dapat laki doktor best x eh?
yang penting 'duit awak duit saya,duit saya,hanyalah duit saya'
tp bil2 bnde2 seme byr kongsi2 ye awk


sayang aku lebey
-kalo boley aku nak dye syg aku lebey dari aku syg dye
itu org yg ckp..tp aku ikut sbb aku rase ianya logik~
sape2 yang nak aku..sila sayangi diriku melebihi aku menyayangi mu!  <--cet,,bajet hot

hormat aku keluarga aku dan keluarga dye
-maksud nye..dye hormat aku
hormat keluarga aku dan dye juge hormat keluarga dye
bukan spesis yg x pk keluarga langsung la
sbb family 1st kan

x kesah yatim or x~
-sbb kalau boley  aku nak merase raye kat umah org laen kan
pengalaman tuh
hehe~berebut sikit2 best pe..baru mencbr
gadoh2 pastu baik semula..mesti romantik je bile dah baik tu <---sifat2 gatal muncul

xkulit jambu cam siwon pon x pe..janji macho
-dsbb kan aku ensem..so aku nak cari laki macho~erk..geli cam ayat gay!
rupe paras x penting sgt bg aku..yg pentg dalaman..hati mesti baik<---baik punye
kalo dpt yg ade rupe tu kire bonus la kan..
asal sedap mata memandg cukup la kot.

pandai memasak
-nak mengikat hati isteri mestilah pikat perot nye dulu
zaman dah moden..seme dah terbalik terbalik
tp aku janji aku yg masak
dye wat keje laen la..tolong2 aku msk best gak..mesti cam fun gile
romantik gitu~auu

bagi kat aku adiah bday mini cooper s sebijik!~
-pergh pergh demand abis la kau!!
menyampah lak aku~  *tp kalo dpt tol2 memg aku lah insan yg paling gmbira~

pandai main gitar
-ciri2 yang aku cari..cewah..
ye rr..x de rr membazir nak p karok kat redboxx
dye petik gitar..aku tepok perot  (dram)
then duet same2<---like3!

pandai wat lawak
-xperlu masuk raja lawak
cukup la skdr dye pndi menghiburkan aku dikala suke dan duka
boley wat aku tergelak time aku ngah nanges ke ape ke

pandai memujuk
-haha..kuat majuk kuat tacink kuat jeles
tu rr aku kot..
kalau boley dia dah wat aku tacink o majuk
pndi2 rr pujok
fuh..kalo pujuk smbil petik gitar,,mesti cair aku neh
  

last but not least
-sesiapa saje jodoh aku..aku terima
yg kat ats2 ni memg bonus la kalu dpt kan
memg x kuar2 bilik rr aku.~<--wuuut!!abaikan
dan yang ni aku paling arap
"lelaki yang abik untuk perempuan yang baik dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat"
*aku harap aku cukup baik untuk mendpt lelaki yang baik
bukan dpt yg jahat tu dye pon turut jht
tp itu memg dah jodoh kan~terima seadanaya
ketentuan ALLAH memg kite x ley nak elak kan



 *senyum smbil wink3*

nanti bile kite dah tua
awk tua saya tua tp kalau awk senyum camni selalu
awak nampk muda dihati saya
*gmbr sekadar hiasan~

ada calon dok aku nak kawen ni?



like it or leave it ♥

No comments: